lördag 27 mars 2010

Åtta lyckliga år senare !

Häromdagen var det just åtta lyckliga år senare! Prinsessan i familjen fyllde hela 8år och vad är väl egentligen lycka ? En av detaljerna i lycka är att få vara tillsammans med sina barn i tid och otid i med och motgång i glädje sorg och omsorg!




Lycka är egentligen ett ganska stort ord med stort innehåll fast jag tänkte skriva om det i ett annat inlägg.

När åtta åringen summerade sin dag på kvällen så sa hon

-Mamma det är den lyckligaste dagen i mitt liv!
Jag fick äntligen ett DS! Jag älskar mitt DS.

Efter en liten stund sa hon mamma
- Vet du? Du är den bästaste mamman och jag älskar dig lika mycket fast mer än mitt DS!
Mamma vet du jag vet att du älskar alltid mig fast jag tramsar i bland!

Så visst prylar gör vem som helst glad men kärlek ger lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar