måndag 25 januari 2010

Måndag som måndagar skall vara!

Måndagar är utmanande så även denna måndag!

I morse var det ett kort informationsmöte för elever med sina föräldrar på morgonen.


Skolan har lyckats mycket bra med att organisera i kaoset det var ordning i röran det har de gjort bra knappt två dygn efter branden!
Tv och tidningar var på plats och här kan man se inslaget

http://svtplay.se/v/1860700/skolbrand_tros_vara_anlagd

Det är en bra skola och det känns bra att inte våra små behöver byta skola.

Jag var på ett möte i dag som ledde till ett annat samtal som i sin tur ledde till att nu är framtiden ännu närmare mina fötter!

Jag har fått lära mig i dag att A-kassans nya regelverk som kom med den nya regeringen stämmer inte mycket med hur jag skulle önskat att det såg ut.

Men jag vet också varför det har blivit så och jag vet att nu kan jag sluta undra och sätta full fart framåt.

Jag vet vad jag vill och vad jag brinner för och nu har jag i uppgift att ta reda på vägen dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar