lördag 23 januari 2010

Skolan brann ner och det regnade köttbullar

I morse när vi gick upp fick vi veta Skolan har brunnit ner till grunden :-(.

Det står i tidningen att branden var anlagd.

Det här är en bild så här ser skolan ut. Lilla Gumman här hemma har många många frågor och undrar massa.

Skolans hemsida uppdateras med info om var barnen tar vägen på måndag.

Det känns mindre bra naturligtvis men så bra att det hände på natten att inga människor som kom till skada.





Först var vi i gympahallen på eftermiddagen och Lillängeln tyckte att det var riktigt roligt i fortsättningstruppgruppen.

Vi avrundade eftermiddagen med bio vi såg De regnar köttbullar. Jag håller med barnen det regnade faktiskt mest haburgare och vi såg inte många köttbullar. Den var klart sevärd men jag tycker att bättre Disney har jag sett!

Nu är det inte så långt kvar till måndag och det är inte bara för mig det blir en förändringsdag utan det blir ju det för Lillgumman också. Jag har ett möte som kan påverka framtiden mycket och Lillgumman har en annorlunda skolsituation.

Så kort och gott det finns inget ont som inte för något gott med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar