söndag 7 februari 2010

För syns skull!

Ja för syns skull har jag nu Penniclin variant nr sex denna gång är det inte tabletter utan i en tub. Dags igen att använda en av mina starka sidor vänta och se!

Det gick inte att avgöra om det var en liten glasbit eller en flik från hornhinnan som är bekymret. Så som sagt vänta och se!

Det kunde ha varit värre eftersom jag sekunderna innan lysröret sprängdes stod på en stege och jag for bakåt av ren reflex när det smälllde till. Så OM om funnits så hade jag nog varit gipsad lite här och var.

I dag har vi haft en vi gör inget speciellt alls dag bara varit och tagit det dagen har haft att erbjuda. Vi avböjde inbjudan att gå på Revy eller rättare sagt vi sköt upp det för en sån här dag behövde vi.

Matsedel för nästa vecka har sjuåringen i huset komponerat denna vecka inte bara mat idéerna utan hon skrev den själv också! Och det blir varken Pizza eller MC Donalds hela veckan.

Veckans mål är : Jag skall göra det som står i min makt för att öka mina möjligheter att kunna köpa mig den där laptopen som jag egentligen har råd med redan nu men som jag har som mål att jag skall ha när jag nått mitt mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar